ცეცხლაურის # 2 საჯარო
სკოლა
სადამრიგებლის პორტფოლიო
დამრიგებელი: ირმა ტაკიძე
კლასი-6
2019-2020 სასწავლო წელი
სკოლა: ცეცხლაურის # 2 საჯარო სკოლა
კლასი------მე -6
მოსწავლეთა რაოდენობა: 7
დამრიგებლის სახელი გვარი: ირმა ტაკიძე
დამრიგებლის პირადი მონაცემები:
სახელი
გვარი
|
პირადი
ნომერი
|
ტელეფონის
ნომერი
|
გმაილი
|
ირმა ტაკიძე
|
61004055756
|
577719577
|
Irmamushambadze
504@gmail.com.
|
დამრიგებლის
სამუშაო გამოცდილება
დვამთავრე
ბათუმის დამოუკიდებელი უნივერსიტეტი
სამუშაო
გამოცდილება 11 წელი
საგნის მასწავლებლის
საკონტაქტო მონაცემები
#
|
მასწავლებელის სახელი გვარი
|
საგანი
|
საკონტაქტო
მონაცემი
|
1
|
მანანა ხოზრევანიზე
|
ქართული
ენა და ლიტ
|
591811220
|
2
|
ზაურ ბოლქვაძე
|
მათემატიკა
|
591811222
|
3
|
ირმა ტაკიძე
|
ინგლისური
|
577719577
|
4
|
მედეა ხოზრევანიზე
|
ისტორია
|
577719001
|
5
|
რუსუდან ფევაძე
|
მუსიკა
|
|
6
|
რუსუდან ფეევაძე
|
ხელოვნება
|
|
7
|
ნატალია ტიუნიაევა
|
რუსული
|
591811224
|
8
|
ემზარი ბერიძე
|
ბუნება
|
|
9
|
თამაზ მაჭარაძე
|
სპორტი
|
|
მოსწავლეების პირადი მონაცემები
#
|
მოსწავლის
სახელი გვარი
|
დაბადების
თარიღი
|
პირადი
ნომერი
|
ტელეფონის ნომერი
|
1
|
აბულაძე ჯაბა
|
|||
2
|
ბარამიძე ლაშა
|
|||
3
|
ბოლქვაძე მირზა
|
|||
4
|
შაინიძე ლანა
|
|||
5
|
ცეცხლაძე ანუკი
|
|||
6
|
ქამადაძე ელზა
ჭარალიძე გიგა
|
|||
მშობლების საკონტაქტო მონაცემები
#
|
მშობლის სახელი და გვარი
|
მისამართი
|
ტელეფონის
ნომერი
|
ელ.
ფოსტა
|
1
|
||||
2
|
||||
3
|
||||
4
|
||||
5
6
|
||||
7
|
||||
მოსწავლის ოჯახური მდგომარეობა
მოსწავლის სახელი
გვარი
|
ოჯახური
მდგომარეობა
|
კომენტარი
|
|
1
|
აბულაძე ჯაბა
|
ყავს დედა
მამა განქორწინებული
|
|
2
|
ბარამიძე ლაშა
|
ყავს დედა, მამა და და
|
|
3
|
ბოლქვაძე მირზა
|
ყავს დედა ,მამა
და და
|
|
4
|
ქამადაძე ელზა
|
ყავს დედა ,მამა და ძმა
|
|
5
|
შაინიძე ლანა
|
ყავს დედა, მამა, და და ძმა
|
|
6
|
ცეცხლაძე ანა
|
ყავს დედა , მამა და ძმა
|
|
7
|
ჭაღალიძე გიგა
|
ყავს დედა, მამა და ძმა
|
დამრიგებლის კლასთან
მუშაობის სემესტრული
განრიგი( პირველი სემესტრი)
სამოტივაციო წერილი
მოტივაცია გულისხმობს მასწავლებლის სტიმულს/მისი საჭიროებებიდან, პიროვნებებიდან გამომდინარე/ იმუშაოს სკოლის მიზნებისა და საკუთარი მიზნების მისაღწევად.
შევქმნა ისეთი საკლასო გარემო,სადაც უპირველესად მოსწავლის ძირითადი მოთხოვნილებები დაკმაყოფილდება,ამიტომ უნდა შემუშავდეს წესები ინვენტარის ან აღჭურვილობის გამოყენების შესახებ პირადი /ფიზიკური/უსაფრთხოების მიზნით, ყოველდგიური წესების უზრუნველყოფისთვის,ფსიქოლოგიური უსაფრხოებისთვის, რათა მოსწავლეებმა თავი იგრძნონ საზოგადოების წევრად.
პოზიტიური გამხნევება,მაგ:შექება,ჯილდო,რომელიც ზრდის სწავლის მოტივაციას.მოსწავლემ იცის,რატომ აძლევენ ჯილდოს და როგორ უნდა მოიპოვოს ის.
კარგათ მაქვს გააზრებული ჩემი ,როგორც დამრიგებლის უფლება-მოვალეობები:
1.
ვუზრუნველყო მოსწავლეთა აქტიურობა სწავლების პროცესში.
2. დავადგინო,რომელი ფაქტორები განაპირობებენ მოსწავლეების მოტივაციის ზრდას და პირიქით/ურთიერთობის ფაქტორი მასწავლებელსა და მოსწავლეს შორის/
3. დავეხმარო მოსწავლეებს რეალური მიზნების ჩამოყალიბებაში,დასახვაში,ვასწავლო მოსწავლეებს როგორ მიაღწიონ წარმატებას სწავლაში.
4. ხელი შევუწყო მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას.
5. არ გამოვიყენო ძალაუფლება უხეშად,ლექსიკონიდან უნდა ამოვიღოთ ისეთი სიტყვები როგორიცაა,,მე მოვითხოვ" , ,,თქვენ უნდა" და ა.შ.
შევარბი
შემდეგი სიტყვებით ,,მე ვფიქრობ,თქვენ შეძლებთ", ,,მაინტერესებს თქვენი რეაქცია"...
6. არ უნდა დავუშვა კლასში მოსწავლეების დაპირისპირება.
ვიცხოვრებ მათთან მათი ცხოვრებით,გამეხარდება და მეწყინება მათთან ერთად,გავერთობი და გავოცდები მათთან ერთად.ვეცდები დავუზოგავად გავიღო მათთვის სითბო, სიყვარული და ცოდნა.
სადამრიგებლო
პროგრამა
დამრიგებლის მუშაობის მიზანი
დამრიგებელი მოსწავლის მრჩევლად მოიაზრება. მისი მუშაობა უნდა ემყარებოდეს ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს და ხელს უწყობდეს მოსწავლეებში გონებრივი და ფიზიკური უნარების განვითარებას, მათ ჩაბმას სხვადასხვა კლუბსა თუ წრეში; ასევე, უნდა უწყობდეს ხელს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს ლიბერალურ და დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინასე საკუთარი უფლება - მოვალეობების გაცნობიერებაში.
დამრიგებლის მოვალეობები
ყველა კლასს თავისი დამრიგებელი უნდა ჰყავდეს. დამრიგებელი უნდა ასწავლიდეს თავის სადამრიგებლო კლასს.
დამრიგებელს ევალება:
· სადამრიგებლო საათის ჩატარება თვეში მინიმუმ 4-ჯერ;
· მოსწავლის დახმარება აკადემიური თუ სხვა პრობლემის გადაჭრაში;
· მოსწავლეს, მშობლებსა და მასწავლებლებს შორის შუამავლობა პრობლემების წარმოქმნის შემთხვევაში;
· მშობლებისათვის შვილის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების გაცნობა თვეში მინიმუმ ერთხელ; საკუთარი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების დასწრების აღრიცხვის ყოველდღიური შემოწმება;
· სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოსწავლისა და მისი მშობლების ინფორმირება მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში მოსალოდნელი სავარაუდო შედეგების შესახებ;
· სადამრიგებლო კლასის მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში, მისი მიმღები სკოლისათვის მოსწავლის აკადემიური მოსწრებისა და გაკვეთილზე დასწრების შესახებ ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა;
· ამ გეგმით გათვალისწინებული სხვა ვალდებულებების შესრულება.
დამრიგებელი მშობლებს შვილის აკადემიური მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს ინდივიდუალური შეხვედრების დროს უნდა აცნობდეს. დაუშვებელია ერთი მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ სხვისი თანდასწრებით საუბარი.თუ მოსწავლე სკოლას აცდენს, დამრიგებელი ვალდებულია, გაიგოს გაცდენის მიზეზი.დამრგებელი პერიოდულად უნდა ეკითხებოდეს საგნის მასწავლებლებს სადამრიგებლო კლასში მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების, პიროვნული პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატებების შესახებ. სასწავლო წლის დასრულებისას მან უნდა გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური მოსწრების , გაკვეთილზე დასწრების და ქცევის ანალიზი, რის საფუძვლეზეც დაწერს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათებას.სადაც დაწერს:
1. მოსწავლის ძლიერ მხარეებს, მის წარმატებებს როგორც აკადემიური, ისე სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მონაწილეობას წრეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში.
2. მოსწავლის აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისათვის მნიშვნელოვან საკითხებს, რომელთა გათვალისწინებით სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის.
იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლის საშუალო წლიური ნიშანი
5.1-ზე დაბალია, დამრიგებელი ვალდებულია, გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე იმის შესახებ, რომ აუცილებელია მნიშვნელოვანი პროგრესი მომდევნო სასწავლო წლებში (თუ ეს არ არის საფეხურის ბოლო კლასი), რათა მოსწავლემ შეძლოს საფეხურის დაძლევა.დამრიგებელი ვალდებულია სეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს ინფორმაცია მისი შვილის აკადემიური მოსწრების, ქცევისა და გაცდენების შესახებ.
დამრიგებლის მუშაობის პრინციპები
დამრიგებლის სააღმზრდელო მუშაობა შემდეგ პრინციპებს უნდა ემყარებოდეს:
· აღზრდის მთლიანობა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული უნდა იყოს პიროვნების ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ. სააღმზრდელო მუშაობის მთავარი პრინციპი ფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი მოქალაქის აღზრდაა;
· შემოქმედი, აქტიური პიროვნების აღზრდა -ყველა ბავშვი უნიკალურია. ისინი დაჯილდოებულნი არიან განსხვავებული ნიჭიტა და შესაძლებლობებით. სესაბამისად, დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების აქტივაციადა მათი ნიჭისა და სწესაზლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
· მოსწავლეთა ჩართულობა - ეს პრინციპი ხელს უწყობს მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარებას. დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობების და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესები. ამგვარი ჩართულობა მოსწავლეებს გამოუმუშავებს ისეთ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც დაეხმარება მათ დამოუკიდებლად მოაგვარონ ცხოვრებაში წამოჭრილი სირთულეები და ხელს შეუწყობს თავისუფალი პიროვნების ფორმირებას;
· თანამშრომლობის პრინციპი -დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას . დამრიგებლის მუშაობის მიზანი უნდა იყოს კლასში თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.
რეკომენდაცია სადამრიგებლო საათის პროგრამის განხორციელებისათვის
სადამრიგებლო საათი ხელს უწყობს მოსწავლეების სოციალურ-პიროვნულ განვითარებას, აყალიბებს ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს , რაც წარმოადგენს მოსწავლეებსა და მასწავლებელ-დამრიგებელს შორის პოზიტიური ურთიერთობების საფუძველს.კლასთან დამრიგებლის მუშაობა, სასურველია, შემდეგი ფორმით მიმდინარეობდეს: მოსწავლეებთან საუბრები; კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით დისკუსიების, ვიქტორინების, ზეიმების, ექსკურსიებისა და ლაშქრობების ორგანიზება; მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარე, ცნობილ ადამიანებთან და სხვადასხვა სპეციალისტებთან თუ ორგანიზაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრების მოწყობა.დამრიგებელმა კლასის საჭიროებებიდან გამომდინარე უნდა დაგეგმოს შეხვედრები და ღონისძიებები. შესაძლებელია, ამ შეხვედრებს ჰქონდეს სისტემატური ხასიათი. დამრიგებელი უნდა თანამშრომლობდეს მოსწავლეთა მშობლებთან, საგნის პედაგოგებტან, ხელს უწყობდეს სხვადასხვა კულტურულ და საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან (მაგ: ბიბლიოთეკებთან, მუზეუმთან და სხვ.) ურთიერთობის დამყარებას.
სადამრიგებლო სასაუბრო თემები მოქცეულია შემდეგ ოთხ მიმართულებაში; 1. პიროვნული და მორალური განვითარება;
მე- პიროვნება, სოციუმი ჩემს გარშემო, ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან,ტოლერანტობა, ადამიანთა უფლებები, ზოგადასაკაცობრიო ღირებულებები,ეტიკეტი. თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნება -“თანაკლასელი”; ურთიერთობისას და სწავლის პროცესში წამოჭრილი სირთულეები და მათიმოგვარების გზები; კონფლიქტების აცილებისა და მოგვარების უნარებისგანვითარების აუცილებლობა. თვითრწმენა – საკუთარ თავსა და ძალებშიდარწმუნება; პატივისცემა – საკუთარი თავის, სხვა ადამიანების; როდისვარღვევთ სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები?
2. გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
პირადიჰიგიენა, ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის ორგანიზება, დღის რეჟიმი, სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე.გარემოს და ბუნების მოფრთხილება; ჯანსაღი ცხოვრების სტილი – რას ნიშნავსეს?
პირადიჰიგიენა, ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროის ორგანიზება, დღის რეჟიმი, სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე.გარემოს და ბუნების მოფრთხილება; ჯანსაღი ცხოვრების სტილი – რას ნიშნავსეს?
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება;– ჩემიეზო, ჩემი სკოლა, ჩემი ქალაქი/სოფელი, ჩემი სამშობლო, ისტორია,გამოჩენილი პიროვნებები, მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესები და კანონები.
4. თვალსაწიერის გაფართოება - ხელოვნების, ლიტერატურის, ტექნოლოგიური და სამეცნიერო მიღწევების მნიშვნელობა;
სადამრიგებლო საუბრები შესაძლოა შედგეს როგორც კლასში/სკოლაში, ისე სკოლის გარეთაც, მაგ: ექსკურსიაზე ან მუზეუმის დათვალიერებისას
.დამრიგებლის
კლასთან მუშაობის სემესტრული
განრიგი
კალენდარული გეგმა VI კლასი
#
|
შესასრულებელი საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,ჟურნალის და
სასკოლო დოკუმენტაციის წარმოება.წიგნების დარიგება
|
სექტემბერი
|
|
2
|
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
|
|
3
|
კლასის საათი ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის დასაწყისში
|
|
4
|
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
|
|
5
|
მოსწავლეების გამოცხადებისა და დაგვიანების
ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის მანძილზე
|
|
6
|
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივ ცვლილებასთან
დაკავშირებით
|
მთელი წლის მანძილზე
|
|
7
|
კლასის საათი_დღის რეჟიმი,მისი ორგანიზება
|
სექტემბერი
|
|
8
|
კლასის საათი_ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
სექტემბერი
|
თემის ჩატარება შესაძლებელია ფსიქოლოგის ან
ექიმის თანდასწრებით
|
9
|
კლასის საათი_ აქტიური მოსმენა,თანამშრომლობა
|
ოქტომბერი
|
|
10
|
კლასის საათი_მსგავსება და განსხვავება.ტოლერანტობა
|
ოქტომბერი
|
|
11
|
წესები რომლებიც სჭირდება საზოგადოებას
|
ოქტომბერი-ნოემბერი
|
|
12
|
კლასის
საათი_მეგობრობა,სიყვარული,პატივისცემა,სიძლიერ
ე,სამართლიანობა.
|
ნოემბერი
|
|
13
|
კლასის საათი_როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტი?
|
ნოემბერი-დეკემბერი
|
|
14
|
კლასის საათი_მეტსახელები,,იარლიყები“
|
დეკემბერი
|
|
15
|
მშობელთა კრება-პირველი სემესტრის
შედეგების გაცნობა
|
პირველი სემესტრის ბოლოს
|
|
16
|
,,ვიქტორინა“
|
დეკემბერი
|
|
17
|
კედლის გაზეთის გამოშვება
|
პირველი სემესტრი
|
|
18
|
პირველი სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
|
|
19
|
კლასის საათი_ჩემი ქალაქი,ჩემი სოფელი,ჩემი
სამშობლო,ტრადიციები.
|
თებერვალი
|
|
20
|
კლასის საათი_სახწლმწიფო
რეგალიები:დროშა,გერბი,ჰიმნი
|
თებერვალი
|
|
21
|
კლასის საათი_უცენზურო ლექსიკა,ენის სიწმინდის
დაცვა
|
მარტი
|
|
22
|
კლასის საათი_ბავშვთა უფლებები
|
მარტი
|
|
23
|
კლასის საათი_როგორ ვეცნობით კლასიკას
|
აპრილი
|
|
24
|
_გართობის საშუალებები:კომპიუტერული
თამაშები,ინტერნეტი,მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
აპრილი
|
|
25
|
ლაშქრობა-თემაზე:სპორტის მნიშვნელობა,გარემოს და
ბუნების მოფრთხილება
|
მაისი
|
|
26
|
კედლის გაზეთის გამოშვება
|
მეორე სემესტრი
|
|
27
|
კლასის საათი_წლის მოსალოდნელი შედეგების შესახებ
|
ივნისი
|
|
28
|
ექსკურსია
|
ივნისი
|
|
29
|
მიმოხილვა წლის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
|
|
30
|
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრები
|
მთელი წლის მანძილზე
|
|
31
|
მშობლებისთვის წლიური შედეგების გაცნობა
|
წლის ბოლოს
|
Comments
Post a Comment