ინგლისური ენის წრის მუშაობის
პროგრამა
(2019-სასწავლო წლის II სემესტრი)

ინგლისური ენის წრის მუშაობის
მიზანი და ამოცანები: მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ხუთივე კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა   და  გრამატიკა)
 მოსწავლეთა ცოდნის  გაღრმავება   ე.ს.გ - ის შესაბამისად.
* მოსწავლეთათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
*მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* გრამატიკული ლექსიკური ცოდნის  გაღრმავება
* ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვიება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება, როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა

წრის სახელწოდება:  LET′S  LEARN ENGLISH
წრის მუშაობის განრიგი:  ხუთშაბათი მე-6 გაკვეთილი
დრო:45წ
კლასი: 4 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 12 მოსწავლე
წრის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის პედაგოგი
                                       ირმა ტაკიძე
ინგლისური ენის წრის მუშაობის თემატურ-კალენდარული
გეგმა

მე-4 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა - 12 მოსწავლე
სამუშაო დრო - 16 სთ.


#

თემა

მეთოდი

კლასის ორგანიზება

რესურსი

რიცხვი

აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები

1

საუბარი როგორი იყო საშობაო არდადეგები

კითხვა-პასუხი

მთელი კლასის ჩართულობა

სახელმძღვანელო

თაბახის ფურცელი
7-02-19წ.
მოსწავლეები შეძლებენ ისაუბრონ როგორი იყო არდადეგები
2
საყვარელი გმირის დახატვა
როლების განაწილება
ინდივიდუალური მუშაობა
თაბახის ფურცელი
14-02-19წ.
მოსწავლეებმა შეძლონ საყვარელი გმირის დახატვა,დასაუბარი რატომ უყვარს ის
3
მოსმენა მოისმინე და დააკავშირე 
მცირე ტექსტის მოსმენა
ინდივიდუალური
კომპიუტერი სახელმძღვანელო და თაბახის ფურცელი
21-02-19წ.
მოსწავლეებს შეუძლია შიინარსიის გაგება და სათანადო სტრატეგიების გამოყენება
4
სხეულის ნაწილები
სიმღერა ჩემი სხეული
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება 
 ინდივიდუალური 
თაბახის ფურცელი
კომპიუტერი
28-02-19წ.
მოსწავლები შეძლებენ ახალი სიტყვების შესწავლა განმტკიცებას5
5
ფილმის ნახვა 
ფილმის ჩვენება
მთელი კლასის ჩართულობა 
კომპიუტერი
7-03-19წ.
მოსწავლეებმა შეძლონ ფილმიდან შინაარსის გაგება
6
გრამატიკა
კითხვითი  ნაცვალსახელები
მთელი კლასის ჩართულობა
ჯგუფური მუშაობა
სახელმძღვანელო დავალების რვეული
14-03-19წ
მოსწავლეებმა შეადგენენ კითხვით ნაცვალსახელებზე წინადადებს
7
წერა
წერითი სამუშაო
ტექსტში სიტყვების ჩასმა
დამოუკიდებელი სამუშაო
მთელი კლასიის ჩართულობა
workbook
21-03-19წ.
მოსწავლეებმა შეძლონ ილუსტრაციებზე დაყრდნობით წერითი სამუშაოს შესრულება
8
ნახატის მიხედვით მოთხრობის შედგენა

ჯგუფური სამუშაო
თაბახის ფურცელი
28-03-19წ.
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი მოთხრობის შედგენა
9
დიალოგის მოსმენა

ინდივიდუალური 
კომპიუტერი 
5-04-19წ.
მოსწავლეებმა შეძლონ დიალოგის გაკეთება ერთმანეთში
10
TEST
ჩვენებითი ნაცვალსახელი ,გამოტოვებული სიტყვების ჩასმა

ინდივიდუალური
თაბახის ფურცელი
11-04 -19წ.
მოსწავლეები შეძლებენ ტესტზე დამოუკიდებელ მუშაობას.
11
ახალი სიტყვების შესწავლა
როლური თამაში ლეკსიკური სიტყვების გამოყენება
ინდივიდუალური
ჯგუფური
თაბახის ფურცელი,დაფა,ცარცი
18 -04-19წ.
მოსწავლეები შეძლებენ უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის ტექსტის თარგმნას
12
კითხვა.ტექსტის კითხვა
დამოუკიდებელი
ინდივიდუალური
წიგნი თაბახის ფურცელი
25-04.-19წ
მოსწავლეები შეძლებენ უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის ტექსტის კითხვასა და მის თარგმანს.
13
წელიწადის დროები
როლური თამაში
ჯგუფური
ფერადი ფურცლები დაფა ცარცი
02-05-19წ.
მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე შეისწავლიან წელიწადის დროებს.
14
გრამატიკა
აწმყო და აწმყო განგრძობითი დროები

ჯგუფური
სახელმძღვანელო',დაფა ,ცარცი,თაბახის ფურცელი
16-05-19წ.
მოსწავლეები შეძლებენ გამოიყენონ  გრამატიკულ ინტრუქციები
15
TEST
PRESENT SIMPLE 
დამოუკიდებელი სამუშაო 
ინდივიდუალური
ფურცელი კალამი
23-05-19წ.
მოსწავლეები შეძლებენ ზმნის წორად გამოყენებას
16
საზაფხულო არდადეგები
როლების განაწილება
ჯგუფური
კომპიუტერი
30-05-19წ.
ნასწავლი სიტყვების გამოყენება სხვადასხვა ტიპის აქტივობებში

7.02.2019
მე-4 კლასი,
თემა:საუბარი 
მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივ ინტერექციაში  ჩართვა
შედეგი:მოსწავლეები შეძლებენ იასაბრონ ზამთრის არდადეგებზე

                საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა


                           




14.02.2019
მე-4 კლასი
თემა-საყვარელი გმირის დახატვა.
მიზანი; მოსწავლეებმა შეძლონ საყვარელი გმირის დახატვა,
შედეგი;მოსწავლეები შეძლებენ ისაუბრონ მათი საყვარელი გმირის შესახებ თუ რატომ უყვართ ის'.ნახატიდან გამომდინარე.
21.02.2019.
მე-4 კლასი
თემა:მოსმენა(მოისმინე და დააკავშირე) 
მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ მცირე ტექსტის მოსმენა გააზრება.
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს  შინაარსის გაგება გაზრება და სათანადო სტრატეგიების გამოყენებით სურათებთან გამოყენება .

                         საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა








28.02.2019
მე-4 კლასი
თემა:სხეულის ნაწილები
მიზანი:ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,
შედეგი:მოსწავლეები შეძლებენ მათი ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას,


                      საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა








7-03-2019
მე-4 კლასი
თემა:ფილმის ჩვენება
მიზანი:მოსწავლეებს ვაჩვენო საბავშვო ინგლისურ ენოვანი ფილმი. ნანახის შემდგომ ისაუბრონ ფილმზე.
შედეგი:მოსწავლეები შეძლებენ ფილმიდან შინაარსის გაგება გააზრებას

                                     საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა






14-03-2019
მე-4 კლასი
თემა:გრამატიკა(კითხვითი  ნაცვალსახელები)
მიზანი: კითხვითი ნაცვალსახელები ნაცვალსახელების მიმოხილვა.
შედეგი:მოსწავლეები შეძლებენ  კითხვითი ნაცვალსახელების ერთმანეთისაგან განსხვავებას,

                            საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა













21-03-2019
მე-4 კლასი
თემა:წერა.
მიზანი:წერითი უნარის გამომუშავება. 
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლონ ილუსტრაციებზე დაყრდნობით წერითი სამუშაოს შესრულება.

                        საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა









28-03-2019
მე-4 კლასი
თემა:ნახატის მიხედვით მოთხრობის შედგენა; 
მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ სურათის აღწერა პრეზენტაციის გაკეთება;
შედეგი:მოსწავლეები შეძლებენ ნახატის მიხედვით მოკლე ესეს  დაწერას და პრეზენტაციის გაკეთებას

                                საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა









5.04.2019
მე-4 კლასი
თემა:გაზეთის გამოცემა(My  city Batumi)
მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას და დახარისხებას.
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლონ  მოძიებული ინფორმაცია წარმოადგინონ პრეზენტაციის  სახით  .(გამოსცემენ გაზეთს)

                                  საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა















11.04.2019
მე-4 კლასი
თემა:TEST(ჩვენებითი ნაცვალსახელი)
მიზანი:ტესტზე მუშაობა,
შედეგი:მოსწავლეებმა  შეძლეს ტესტზე დამოუკიდებლად მუშაობა.


                             საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა












18.04.2019
მე-4 კლასი
თემა:ახალი სიტყვების შესწავლა
მიზანი ;ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
შედეგი: მოსწავლეები შეძლესნ უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის ტექსტის თარგმნა.



                     საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა




















25-04-19
მე- 4 კლასი
თემა: კითხვა, ტექსტის კითხვა
მიზანი; კითხვის უნარჩვევის განვითარება;
შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს უცნობი ტექსტის კითხვასა და თარგმნას.
    

                        საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა









2.05-19
თემა     - წელიწადის დროები
მიზანი: წელიწადის დროების შესწავლა ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
შედეგი: მოსწავლეები შეისწავლიან წელიწადის დროებს და თვეეებს ინგლისურ ენაზე



                                     საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა












16-05-19
თემა : გრამატიკა( აწმყო და აწმყო განგრძობითი დროები)
მიზანი:გრამატილული ერთეულების შესწავლა
შედეგი;მოსწავლე შეძლებს გმატიკული ერთეულების დაჯგუფებას.   


                                 საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა




















23-05-19
თემა;TEST  PRESENT SIMPLE
მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ გრამატილული ერთეულების დამუშავებას.
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს ზმნის ფორმების სწორად გამოყენებას.

                            საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა





30-05-19 
თემა:საზაფხულო არდადეგები
მიზანი:მოსწავლეები ისაუბრებენ თუ სად სურთ არდადეგების გატარება .
შედეგი:მოსწავლეებმა  შეძლეს მარტივ ინტერაქციაში ჩართვას.
    

                              საწრეო მუშაობის ამსახვეკი ფოტო მასალა







 საგანმანათლებო საწრეო მუშაობის შეფასება(   II   სემესტრი  )



















                                                   რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა


ინგლისური ენის საწრეო მუშაობის დასახული მიზანი  იყო ინგლისური ენის სწავლების ხუთივე ( კითხვა წერა საუბარი მოსმენა და გრამატიკა) კომპონენტის სრულყოფისთვის სხვადასხვა აქტივობების თანმიმდევრობით გამოყენება და მოსწავლეების დაინტერესება და ჩაბმა საგაკვეთილო პროცესში.გამოვაქვეყნე სოციალურ ქსელში საკუთარ ბლოგზე irmamushambadze504@gmail.com წრეში გაერთიანებული იყვნენ მე-4 კლასის მოსწავლეები. 
პირველ რიგში შევეცადე შემექმნა მათთვის პოზიტიური სასწავლო გარემო, რომელიც ხელს შეუწყობდა  მათ მოტივაციის ამაღლებაში.
გეგმაში შევიტანე მრავალფეროვანი აქტივობები, რათა უფრო მოტივირებულები ყოფილიყვნენ და თითოეული მათი შეხვედრა უფრო მეტად აქტიური ყოფილიყო და მეტი ინიციატივა გამოეჩინათ თამაშების, წერითი დავალების, ფილმების ჩვენების, სიმღერების მოსმენის დროს. გარემო მორგებული იყო მათ ასაკს. განწყობა ყოველთვის იყო პოზიტიური და სახალისო.
გამოყენებული რესურსები წარმოდგენილი იყო სხვადასხვა სახით. (ფილმები, ფერადი პლაკატები, სიმღერები, ნახატები კომპიუტერი და ასე შემდეგ).

მათთვის ყველაზე საინტერესო სწავლების ფორმა იყო როლური თამაში, სიმღერა და სხვადასხვა მოძრაობებზე დაფუძნებული  თამაშები.     ასეთმა ტიპის აქტივობებმა მოსწავლეებს გამოუმუშავა უცხო ენაზე მეტყველებისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები და მათ შეძლეს მარტივ ინტერაქციაში  მონაწილეობა სიტყვის დავიწყების ან არცოდნის შემთხვევაში იყენებდნენ საკომპენსაციო საშუალებებს (მიმიკას, ჟესტიკულაციას) მათ საკმაოდ მოახერხეს მათი ლექსიკური მარაგის გამდიდრება .განსაკუთრებით აქტიურები იყვნენ ჯგუფურ ან წყვილებში მუშაობის დროს. ცდილობდნენ ეთანამშრომლათ და დახმარებოდნენ ერთმანეთს.

ნამდვილად შემიძლია აღვნიშნო, რომ სწავლის საბოლოო მიზანი მიღწეულია, რადგან შედეგი თვალსაჩინოა:
1.      გააუმჯობესეს მოსმენის სტრატეგიები (მაგ. ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა).
2.      გამოუმუშავდეთ ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევები.
3.      მოსწავლეებმა შეძლეს წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის დახვეწა-გაუმჯობესების მიზნით.
4.      მოსწავლეებმა შეძლეს მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
5.      მოსწავლეებს გამოუმუშავდათ ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლეს მათი გამოყენება.

საწრეო მუშაობის დროს ხშირად მიწევდა გეგმის შეცვლა და აქტივობების გადანაცვლება, რადგან ზოგჯერ ზოგიერთი მოსწავლე ვერ ართმევდა თავს სასწავლო აქტივობებში აქტიურად ჩაბმას. შევეცდები მომავალში შევცვალო ან ჩავანაცვლო  და გამოვიყენო უფრო ქმედითი და შემოქმედებითი აქტივობები, რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლის გააქტიურებას და ჩართავს ინტერაქციაში.

Comments

Popular posts from this blog

სოციალური პროექტი-,,გზა ჩვენი ცოდნისათვის"

ისტ-ის გამოყენება ინგლისურ ენაში