ისტ-ის გამოყენება ინგლისურ ენაში
მასწავლებელის სახელი გვარი : ირმა ტაკიძე საგანი : ინგლისური ენა სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი, V კლასი. მოსწავლეთა რაოდენობა: . მოსწავლე. სსსმ მოსწავლე: 0. გაკვეთილის თემა: My favourite animal. გაკვეთილის მიზანი : სწრაფი კითხვის უნარ-ჩვევების სრულყოფა ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით. მოსწავლეები მოისმენენ და შეისწავლიან სიმღერას, მოსმენილის საფუძველზე ჩაერთვებიან ინტერნეთ თამაშში და შეავსებენ წინადადებებს.მოისმენენ ტექსტს და გაიმეორებენ პაუზებს შორის. შეავსებენ კროსვირდს. ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი: მოსმენა · უცხ.ს.V.3. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად. · კონკრეტული ინფორმაციის ამოსაცნობად შეარჩევს კონკრეტულ საყრდენებს, მათზე ამახვილებს ყურადღებას საჭირო ინფორმაციის ამოსაკრებად; კითხვა · უცხ.ს.V.10. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექ
ირმა შენი პრეზენტაცია მთლიანად შესაცვლელია
ReplyDeleteდავათვალიერე ყურადღებით თქვენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, მინდა გითხრა რომ ფოტოები კარგად შეგირჩევიათ , მაგრამ არ გაქვს გამოკვეთილი შინაარსობრივი კითხვა, არც პრობლემა და მისი კვლევა ,არც გადაჭრის გზები, თავიდან გადახედეთ თქვენს ნაშრომს და იმედია გამოგივათ.
ReplyDeleteნამუშევარი კარგია ბევრი სურათებით..........სიტყვიერი კომენტარები ნაკლებიააა
ReplyDeleteლამაზი სანახავია,შემოფარგლება მხოლოდ სურათებით,სასურველია პრობლემა ჩანდეს თეზისების სახით.
ReplyDeleteსურათები ძალიან ლამაზია, სასურველია ჩანდეს მიზანი, შინაარსობრივი კითხვები, პრობლემა, გადაჭრის გზები.
ReplyDeleteრეკლამისათვის და ფოტოებისთვის კარგი პროდუქტია .პრეზენტაციაში უკეთესია გამოკვეთილი იყოს პრობლემა და მისი გადაჭრის გზები . ირმა, უმჯობესია თავიდან გადახედო ნაშრომს .
ReplyDeleteპრეზენტაცია ლამაზი სანახავია.მოსწავლეს შეურჩევია ლამაზი სურათები.პრზენტაციის პრობლემის არსში გარკვევა მსმენელს თავად მოუწევს.მართალია, არის მინიშნებები სურათების საშუალებით, მაგ:ხანძარი, ჩეხვა და სხვა ,მაგრამ არ არის პრობლემა ნათლად წარმოჩენილი და პრობლემის გადაჭრის გზებიც ბუნდოვანია.პრეზენტაციის მიზნად ნაჩვენებია ტყის მნიშვნელობის გააზრება,პრეზენტაციით აუდიტორია დაინახავს და გაიაზრებს ტყის მხოლოდ სილამაზეს, კარგი იქნებოდა ტყის სხვა მნიშვნელობაზეც გამახვილებულიყო ყურადღება.არ ჩანს კვლევა, შესაბამისად არ არის გამოყენებული დიაგრამები.კარგი იქნება,თუ შემდეგი პრეზენტაციისათვის მოსწავლე მკაფიოდ წარმოაჩენს პრობლემის არსს, მისი გადაჭრის გზებს,ნაჩვენები იქნება კვლევა და საკითხისადმი მოსწავლის დამოკიდებულება.
ReplyDelete