ინგლისური ენის წრის მუშაობის
პროგრამა
(2018-სასწავლო წლის სემესტრი)

ინგლისური ენის წრის მუშაობის
მიზანი და ამოცანები: მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ხუთივე კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა   და  გრამატიკა)
*  მოსწავლეთა ცოდნის  გაღრმავება   ე.ს.გ - ის შესაბამისად.
* მოსწავლეთათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
*მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* გრამატიკული ლექსიკური ცოდნის  გაღრმავება
* ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვიება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება, როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა

წრის სახელწოდება:  LET′S  LEARN ENGLISH
წრის მუშაობის განრიგი:  პარასკები- მე-6 გაკვეთილი
დრო:45წ
კლასი: 4 კლასი..
მოსწავლეთა რაოდენობა: 12 მოსწავლე
წრის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის პედაგოგი
                                       ირმა ტაკიძე
ინგლისური ენის წრის მუშაობის თემატურ-კალენდარული
გეგმა

მე-4 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა - 12 მოსწავლე
სამუშაო დრო - 12 სთ.

1.ბერიძე ქრისტინა , 2.ბოლქვაძე გიორგი  3.ვახტანგური მარი 4.მჟავანაძე ნინო 5.სურმანიძე საბა  6.სურმანიძე დაჩი 7.ქათამაძე გიგა 8.ქათამაძე სალომე 9.ცეცხლაძე ეკა 10.ფუტკარაძე ანანო 11.ხოზრევანიძე დაჩი 12.ხოზრევანიძე ენრიკე




#
თემა
მეთოდი
კლასის ორგანიზება
რესურსი
რიცხვი თემა
აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
1
წრის გეგმის  და მიზნის გაცნობა
სწავლება კითხვა-პასუხით
მთელი კლასის ჩართულობა
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
5.10
მოსწავლე შეძლებს გაიგოს თუ რა არის ინგლისური ენის წრე
2
ოჯახი
 ახალი სიტყვების გამოყენება, სურათის აღწერა, სიტყვების ჩასმა
თამაშით სწავლება
ინდივიდუალური ჯგუფური
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
12.10
მოსწავლე შეძლებს ილუსტრირებული ტექსტის გაგებას
3
ნაცვალსახელის გამოყენება(პირის ნაცვალსახელები)
ნაცვალსახელი ჩასმა წინადადებებში
მთელი კლასის ჩართულობა
ინდივიდუალური, ჯგუფური
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
19.10
მოსწავლეები შეძლებენ ნაცვალსახელის შესწავლას
4
ახალი სიტყვების შესწავლა
როლური თამაში
ლექსიკური სიტყვების გამოყენება
ინდივიდუალური, ჯგუფური
ფერადი ფურცლები, დაფა, ცარცი
26.10
მოსწავლეები შეძლებენ უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის ტექსტის თარგმნას
5
TEST
1.       ნაცვალსახელები
2.       არტიკლის გამოყენება
3.       სიტყვების სწორად დალაგება

ინდივიდუალური
თაბახის ფურცლები
2.11
მოსწავლეები შეძლებენ ტესტზე დამოუკიდებელ მუშაობას
6
მოსმენა
მოისმინეს და ხაზით დაუკავშირეს მოცემულ სურათებს
მოისმინეს და გაიმეორეს
დისკუსია
მთელი კლასის ჩართულობა,
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, ფერადი ფურცლები, თაბახის ფურცელი
9.11
მოსწავლეები შეძლებენ სიტყვების მნიშვნელობის ამოცნობას
7
გრამატიკა
ზედსართავი სახელის წარმოება(ხარისხებში)
თამაშით სწავლება
მთელი კლასის ჩართულობა
დაფა, ცარცი, წიგნი, ფერადი ფურცლები.
16.11
მოსწავლეები შეძლებენ ზედსართავი სახელების წარმოებას.
8
ახალი სიტყვის გამოცნობა
თამაშით სწავლება
მთელი კლასის ჩართულობა
კომპიუტერი, ლექსიკონი,  წიგნი, თაბახის ფურცელი.
30.11

9







10










11






წერა,
წერითი სამუშაო ნახატის მიხედვით სიტყვების ჩასმა




ზამთრის სურათის აღწერა









ტექსტის კითხვა
დამოუკიდებელი სამუშაო







მთელი კლასი











მთელი კლასი
ინდივიდუალური







ინდივიდუალური










ინდივიდუალური
თაბახის ფურცელი.






პოსტერი და თაბახის ფურცელი







წიგნი, თაბახის ფურცელი
7.12







14.12









21.12
ილუსტრაციებზე დაყრდნობით წერა მიკრო ტესტს  ზმნის სათანადო ფორმებით გამოყენება


მოსწავლეები შეძლებენ ზამთრის სურათის აღწერას და შეძლებენ გამოიყენონ ზამთართან დაკავშირებული სიტყვები

მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის წაკითხვას და გააზრებას იმუშავებენ უცხო სიტყვებზე


12
ახალი წელი,
ახალი სიტყვების გამოცნობა, დიალოგის მოსმენა, თოვლის ბაბუაზე სიმღერა.
თამაში
წერილი თოვლის ბაბუას
ინდივიდუალური ჯგუფური
ფურცელი კომპიუტერი
28.12
მოსწავლეებს შეუძლიან მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.

  წრის სამუშაო გეგმა ინგლისურ ენაში. 
   05.10.2018.
  კლასი:4
  თემა: წრის გეგმის მიზნის გაცნობა.
მიზანი: მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლება და მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.

.

  წრის სამუშაო გეგმა ინგლისურ ენაში. 
  კლასი:4
  12.10.2018
  თემა: ჩემი ოჯახი.
მიზანი: ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.





მე-4 კლასი
19.10.2018 
 თემა: ნაცვალ სახელი:
მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან ნაცვალსახელს. (პირის ნაცვალსახელი)
შედეგი; მოსწავლეებმა  შეძლეს ნაცვალსახელის შესწავლა და პრაქტიკაში გამოყენება.





მე-4 კლასი

26.10.2018 
თემა: ახალი სიტყვების შესწავლა
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ახალი სიტყვების შესწავლას.
შედეგი:  მოსწავლეებმა შეძლეს უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის ტექსტის თარგმნას.




 მე-4 კლასი
 02.11.2018 
თემა: ტესტი. 1. ნაცვალ სახელები,  2. არტიკლის   გამოყენება, 3. სიტყვების დალაგება.
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ტესტზე მუშაობას.
შედეგი:  მოსწავლეებმა შეძლეს ტესტზე დამოუკიდებლად  მუშაობა.



09,11,2018.
თემა: მოსმენა.
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ტესტის მოსმენას და განმეორებას.
შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს ახალი სიტყვების მნიშვნელობის ამოცნობა.

მე-4-კლასი
16,11.2018 
თემა: გრამატიკა. (ზედსართავი სახელები)
მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან ზედსართავი სახელის წარმოებას.
შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს ზედსართავი სახელების წარმოება-დახარისხებას.








30..11.2018  
თემა:ახალი სიტყვების გამოცნობა
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ტეკსტიდან ახალი სიტყვების გამოცნობას.
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს ახალი სიტყვების შესწავლას და გამოყენებას.



7.12.218
თემა: წერითი სამუშაო , ნახატის მიხედვით სიტყვების ჩასმა,
მიზანი :მოსწავლეებმა შეძლონ დამოუკიდებელი სამუშაოს შესრულება.
შედეგი:ილუსტრაციებზე დაყრდნობით ჩასვეს  სიტყვები.  





მე- 4. კლასი
14.12.2018
თემა:ზამთრის სურათის აღწერა:
მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ ზამთრის სურათის აღწერა 
და დისკუსიის გამართვა;
შედეგი: მოსწავლეებმა აღწერეს სურათი და შეძლეს საუბარი ზამთრის შესახებ.




მე  4 კლასი
21.12'2018   
თემა;ტექსტის კითხვა 
მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ტექსტის წაკითხვა  და გააზრება
შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს ტექსტის წაკითხვა და გააზრება იმუშავეს უცხო  სიტყვებზე.



მე  4 კლასი
28 . 12. 2018
თემა:ახალი წელი
მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ მიწერონ წერილი თოვლის ბაბუას.
შედეგი:მოსწავლებმა შეძლეს მარტი ესეს დაწერა  ინტერაქციაში მონაწილეობა.



















                             

                       წრის დასწრების სამუშაო განრიგი(  I სემესტრი)



     



                  

                      საგანმანათლებო საწრეო მუშაობის შეფასება(   I სემესტრი  )























                                რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა

 მიმდინარე სასწავლო წლის 5 ოქტომბრიდან 28 დეკემბრის ჩათვლით ვხელმძღვანელობდი ინგლისური ენის წრეს .  წრის შესახებ ინფორმაცია დროულად იყო ხელმისაწვდომი ყველა დაინტერესებული პირისათვის, წრის შექმნის შესახებ გამოვაქვეყნე სოციალურ ქსელში საკუთარ ბლოგზე irmamushambadze504@gmail.com წრეში გაერთიანებულები იყვნენ მე-4 კლასის მოსწავლეები. შევიმუშავე სამუშაო გეგმა მოსწავლეთა ინტერესებიდან გამომდინარე, რომელიც შესაბამისობამისობაში იყო ეროვნულ სასწავლო მიზნებთან.წრის მიზანი იყო საგაკვეთილო პროცესში მიღებული ცოდნის გაღრმავება ესგ-ის შესაბამისად . თემატიკა იყო ტესტურ სავარჯიშოებზე მუშაობა,  უცხო სიტყვებზე მუშაობა,კითხვა და გააზრება.                                                                                                   
შევეცადე მოსწავლეებისათვის სასწავლო გარემო ყოფილიყო მშვიდი, კეთილგანწყობილ ურთიერთობებზე აგებული , ასევე ვცდილობდი მრავალფეროვანი საინტერესო აქტივობებით ყოფილიყო ყოველი მეცადინეობა. მეცადინეობებზე ვიყენებდი რესურს , რომელიც ხელმისაწვდომი იყო ყველასათვის. ტესტირებით ვამოწმებდი მიღებულ ცოდნას რაც განსაკუთრებით  მოსწონდათ ბავშვებს და ინტერესით ელოდნენ შედეგს. ვმუშაობდით ჯგუფებში , წყვილებში და ასევე ინდივიდუალურად. წრის მუშაობით დაინტერესებული იყვნენ მშობლებიც. მათ სურვილი გამოთქვეს რომ კარგი იქნებოდა თუ მომავალშიც გაგრძელდებოდა ამ კუთხით მუშაობა.მართალია მუშაობა ხალისიანად , შინარსიანად და ინტერესით მიმდინარეობდა , მაგრამ გრამატიკის ზოგოერთი საკითხის გაგება ცოტა ბუნდოვანი დარჩათ მოსწავლეებს. მომავალში შევეცდები უფრო მრავალფეროვენი აქტივობებით წარვმართო ჩემი მუშაობა.




         

     






















































    














  









Comments

Popular posts from this blog

ისტ-ის გამოყენება ინგლისურ ენაში

მესამე დღე